BE UP!
Textile House a Barbora Yurkovic v kampani BE UP!: Oslava Dňa Zeme cez udržateľnú módu
Nie každý kúsok musí byť dokonalý, aby mal hodnotu. Aj zdanlivo nenositeľné oblečenie môže zažiariť v novom svetle. Práve na Deň Zeme odštartovala spoločnosť TEXTILE HOUSE kampaň BE UP!, ktorá má za cieľ inšpirovať verejnosť k udržateľnému prístupu k móde prostredníctvom upcyclingu – kreatívneho oživovania oblečenia s dôrazom na štýl aj zodpovednosť.
Ambasádorkou kampane sa stala známa módna návrhárka a influencerka Barbora Yurkovic, ktorá prostredníctvom workshopov, videí a sociálnych sietí ukáže, ako jednoducho môžeme dodať nový význam kúskom, ktoré by inak ostali visieť v skrini – alebo horšie, skončili v odpade.
„Chceme ľuďom ukázať, že móda nemusí byť rýchla, aby bola moderná, a že aj z druhotných materiálov môžu vznikať jedinečné outfity s osobným rukopisom,“ hovorí Jane Nielsen, CEO of TEXTILE HOUSE.
TEXTILE HOUSE ako dlhoročný líder v oblasti second hand módy vytvára priestor, kde sa z obyčajných kúskov rodia výnimočné príbehy. Upcycling je tak nielen ekologickým riešením, ale aj spôsobom, ako vyjadriť vlastnú kreativitu a zároveň prispieť k ochrane planéty.
@textilehouse_secondhand