BE UP!

Textile House a Barbora Yurkovic v kampani BE UP!: Oslava Dňa Zeme cez udržateľnú módu

 

Nie každý kúsok musí byť dokonalý, aby mal hodnotu. Aj zdanlivo nenositeľné oblečenie môže zažiariť v novom svetle. Práve na Deň Zeme odštartovala spoločnosť TEXTILE HOUSE kampaň BE UP!, ktorá má za cieľ inšpirovať verejnosť k udržateľnému prístupu k móde prostredníctvom upcyclingu – kreatívneho oživovania oblečenia s dôrazom na štýl aj zodpovednosť.

 

Ambasádorkou kampane sa stala známa módna návrhárka a influencerka Barbora Yurkovic, ktorá prostredníctvom workshopov, videí a sociálnych sietí ukáže, ako jednoducho môžeme dodať nový význam kúskom, ktoré by inak ostali visieť v skrini – alebo horšie, skončili v odpade.

 

„Chceme ľuďom ukázať, že móda nemusí byť rýchla, aby bola moderná, a že aj z druhotných materiálov môžu vznikať jedinečné outfity s osobným rukopisom,“ hovorí Jane Nielsen, CEO of TEXTILE HOUSE.

 

TEXTILE HOUSE  ako dlhoročný líder v oblasti second hand módy vytvára priestor, kde sa z obyčajných kúskov rodia výnimočné príbehy. Upcycling je tak nielen ekologickým riešením, ale aj spôsobom, ako vyjadriť vlastnú kreativitu a zároveň prispieť k ochrane planéty.

@textilehouse_secondhand